ביטוח נסיעות לחו״ל

Silhouette of a man waiting to board a flight

בשנים האחרונות התפתח מאד ענף התיירות גם בישראל וגם ברחבי העולם כולו.
חברות תעופה ונסיעות המציעות חבילות במחירים מוזלים וכדאיים נכנסו לשוק והפכו את השמיים לפתוחים יותר מאי פעם.
כל מי שחפץ בנסיעה לחוץ לארץ – מכל סיבה שהיא – יכול להזמין מבעוד מועד טיסה ואירוח בבית מלון וגם יכול לקבל החלטה ספונטנית ולנסוע תוך מספר ימים מקבלת ההחלטה.

חשוב מאד לשים לב לתנאים וההגבלות שמציינת חברת הנסיעות בחוזה שהלקוח מקבל אליו לאחר ביצוע ההזמנה,
שכן ייתכן ויופיעו שם סעיפים שיש להם קשר לאפשרות (או חוסר האפשרות) לבטל או לשנות את ההזמנה שלו.

סוגים של פוליסות ביטוח
נסיעות לחו"ל

סוגים של פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל

בעקבות השינויים שחלו בעולם הנסיעות חלו גם לא מעט התפתחויות בתחום של ביטוח נסיעות לחו"ל וכיום יש כמה סוגים של פוליסות ביטוח שצריך לדעת עליהן לפני שמבצעים את הרכישה החשובה הזאת.

שלוש הקטגוריות המרכזיות והחשובות ביותר בעולם ביטוחי הנסיעות הן:

ביטוח המגן על הנוסע בעת ביטול הנסיעה (או חלק ממרכיביה) מכל סיבה שהיא

ביטוח שפחות קשור לנושא של בריאות אלא לביטול בכל רגע החל ממועד רכישת מרכיבי הנסיעה ועד כיממה לפני מועד הנסיעה עצמה.

ביטוח בריאות למהלך הנסיעה

מגן על הנוסע בעת שהותו מחוץ למדינה, במקרים בהם היה עליו להיעזר בשירותי רפואה כאלה ואחרים במהלך החופשה, או שירותים נוספים לאחר המוות.

ביטוח לכבודה ולרכושו של הנוסע

ביטוח שבא לידי ביטוי במידה והכבודה של הנוסע הולכת לאיבוד, נגנבת או שחפציו לא נמצאים עם הגיעו ליעד. בפוליסה זו ניתן גם לבטח חפצים יקרי ערך שמעוניינים או צריכים לנסוע איתם.

חשוב מאד להכיר את סוגי הביטוחים השונים על מנת לדעת איזו פוליסה צריך לרכוש, כלומר איזו פוליסה תכסה את הנוסע באופן הטוב ביותר בעת כל מקרה שעלול לקרות והוא רוצה להיערך לקראתו. 

חשוב לדעת שבכל מקרה הביטוח לא מפצה או מחזיר סכום מלא כפי שהוא שולם על ידי הנוסע אלא אחוז מסוים מהעלות או סכום כזה או אחר כפי שהוא מוגבר בסעיפי הפוליסה השונים.

חשוב מאד להקדיש את זמן המחשבה הדרוש על מנת לרכוש את הביטוח הדרוש והמתאים, לבחור או לגרוע את הסעיפים שפחות מתאימים או רלוונטיים ולוודא שפוליסה זו או אחרת אכן מתאימה לנסיעה הספציפית.

ביטוחים אישיים לכל נוסע

במקרים רבים לא ניתן להשליך או להשוות בין פוליסות של אנשים, שכן יש ביטוחי נסיעות שנבנים בהתאמה אישית לכל נוסע ונוסע. יש אנשים בעלי מצב בריאותי כזה או אחר שעליהם להצהיר עליו לפני הנסיעה על מנת שחברת הביטוח תיתן את אישורה לכיסוי במקרים הקשורים למצב הרפואי המדובר.

חשוב לענות בכנות מוחלטת על השאלות הקשורות במצב הבריאותי על מנת שהפוליסה אכן תעמוד לרשותו של הנוסע ותגן עליו בכל מקרה שבו יזדקק לה.

וכמו בכל נושא אחר – מומלץ לפנות לייעוץ במידה ולא בטוחים איזה ביטוח יהיה דרוש.

קראו גם על: העברת נפטרים מחו"ל

מאמרים נוספים

מה עושים כשאדם נפטר?
אין אובדן קשה יותר מפטירה של אדם קרוב ויקר, וזר לא יבין זאת. גודל האבל שמציף וממשיך להציף שוב ושוב הוא לא חוויה שמילים יוכלו לתאר.
במקרים מסוימים האבל מופר על ידי הצרכים האופרטיביים אותם ההתמודדות עם המוות מחייבת. מי שנשאר כאן נאלץ, בנוסף לאבל המכביד, להתמודד גם עם עניינים טכניים כמו הכנה לקבורה, הקבורה עצמה ולעיתים גם העברתו של אדם למטרות קבורה למדינה אחרת השונה מהמדינה בה הוא נפטר.
תעודת פטירה לאדם שנפטר בחו"ל
אחד הרגעים הקשים בחייו של אדם הוא פטירתו של אדם קרוב, מלבד העצב והכאב הרב שחשים ברגע זה, פעמים רבות נאלצים קרובי משפחתו של הנפטר להתעסק בבירוקרטיה רבה וסבוכה. העניין מסתבך הרבה יותר כאשר האדם נפטר בחו"ל ויש צורך להטיס את הגופה לישראל ולהיות בקשר עם גורמים רבים, על מנת לבצע את התהליך.
העברה של נפטרים
מותו של אדם קרוב הוא מאורע קשה מבחינה נפשית, שמיד לאחריו יש גם לטפל בעניינים טכניים ובירוקרטים במטרה להביא את הנפטר לקבורה. האתגר גדל בכמה מונים כאשר עולה הצורך בהעברה והטסה של נפטרים. כדי לסייע לכם בתהליך עומדים לרשותכם שירותיה של חברת מנוחה לעד, המתמחה בהעברה והטסה של נפטרים מחו"ל לישראל, מישראל לחו"ל ובמקרים של הוצאה מקבר והעברה לישראל.
באבלכם, תנו לנו לדאוג לכל הפרטים והביורוקרטיה,
אנחנו כאן כדי לדאוג להכל.
מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם:

אנחנו משתמשים בעוגיות

אנו משתמשים בקובצי Cookie כדי לייעל את פונקציונליות האתר ולשפר את החוויה שלך.